سازمان ثبت خود را به عنوان نماد نوگرایی در میان دستگاه ها مطرح کرده است

ارسال شده توسط ادمین در 22 مهر 1393 ساعت 23:11:30

سازمان ثبت خود را به عنوان نماد نوگرایی در میان دستگاه ها مطرح کرده است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک طی سال‌های اخیر توانسته خود را به‌عنوان نماد تحول و نوگرایی در میان دستگاه‌های اجرایی به کشور بشناساند.

احمد تویسرکانی در مراسمی که به مناسبت عید سعید غدیرخم با حضور مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد، با اشاره به حرکت رو به رشد سازمان ثبت در حوزه‌های مختلف طی سنوات اخیر گفت: با وجود اینکه با مشکلات اعتباری مواجه بوده‌ایم، اما توانستیم با همت و تلاش مضاعف همکاران و بکارگیری فناوری‌های نوین، مسیر پیشرفت را در پیش بگیریم و در میان بسیاری از دستگاه‌های اداری، خود را به‌عنوان نماد تحول و نوگرایی در کشور مطرح کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به گذر سازمان ثبت از حالت سنتی و ترسیم چشم انداز این سازمان با بیان اقدامات مهم صورت گرفته در سال‌های اخیر، افزود: لازمه حفظ و ادامه این اقدامات که بر پایه سیاست‌های تدوین شده صورت گرفته است آشنایی همکاران با نقشه راه و موانع موجود است.

وی ادامه داد: ارتباط و تعامل مستمر تمامی اجزاء سازمان می‌تواند در تحقق چشم‌انداز ترسیم شده و رسیدن به نقطه مطلوب، نقش بسزایی ایفا کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک همچنین با اشاره به فرازهایی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر یکی از مهمترین اهداف برگزاری بزرگداشت عید غدیر را، شناخت سیره و سلوک و راه آن امام همام و مطالعه و آشنایی با این فرازها را برای تمامی خادمان حکومت اسلامی لازم دانست.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080